Inloggen
Winkelmandje

Lenovo 2 Year Premier Support With Onsite

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
75,82 62,66 Excl. BTW
Zet op verlanglijstje
Wordt verwacht op 02-12-2024
Reviews Schrijf een review
 
Toevoegen aan favorieten
  • Snelle levertijden = 1 á 2 werkdagen
  • Informeer naar winkelvoorraad in Amersfoort.
  • Veilig betalen zoals jij dat wilt, ook achteraf  
  • 14 dagen bedenktijd
  • Grotere aantallen nodig? Bel voor offerte
  • Erkend HP partner voor het beste advies
  • Hoogwaardige producten door selectieve keuze

             

 

  • Artikelomschrijving
  • Documenten
  • Specificaties
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

LenovoTM Premier Support geeft zowel je IT-personeel als je eindgebruikers een VIP-behandeling. Profiteer van een directe lijn met onze beste technici die eerst luisteren en vervolgens elk probleem snel oplossen, zonder scripts. Je hebt ook toegang tot technische accountmanagers die fungeren als je enige contactpersoon voor casemanagement. Geniet van de consistentie, verantwoordelijkheid en inzichtelijkheid die je verdient. En dankzij onze service voor reparatie op de volgende werkdag en voorrang wanneer je onderdelen nodig hebt, beperk je systeemdowntime en onderbrekingen in de productiviteit tot het absolute minimum.

Technische ondersteuning met het verschil van Premier

• Ervaren technici.
• End-to-end casemanagement.
• Problemen worden sneller en in één keer opgelost.


Wil je een stapje verdergaan als het gaat om ondersteuning voor je bedrijf en je werknemers? Lenovo Premier Support geeft zowel je IT-personeel als je eindgebruikers een VIP-behandeling.

We begrijpen dat de IT-afdeling de efficiëntie moet verhogen, de complexiteit moet verminderen en ervoor moet zorgen dat je eindgebruikers kunnen blijven doorwerken. We weten dat je eindgebruikers snelle ondersteuning zonder frustraties verwachten. Lenovo kan dit bieden.

Premier Support Center

• Geavanceerde technische ondersteuning, 24 x 7 x 365 beschikbaar
• Speciaal telefoonnummer en geen menu waar je doorheen moet lopen
• Eén contactpersoon voor end-to-end casemanagement en escalatie
• Ondersteuning voor hardware en OEM-software (1)

Technical Account Managers (TAMs)
• Proactief relatie- en escalatiebeheer
• Persoonlijke aanbevelingen voor je bedrijf
• Uitgebreide kwartaalrapporten en accountoverzichten

VIP Treatment
• Vooraan in de wachtrij voor serviceaanvragen
• Service op locatie op de volgende werkdag(2)
• Garantieclaims inclusief arbeid en onderdelen (2)

Waarom Premier Support?

Als IT-budgets krimpen, bent u genoodzaakt de complexiteit en operationele kosten te verminderen en manieren te vinden om de efficiëntie van uw IT-ondersteuningsteams op een hoger plan te brengen. Lenovo™ Premier Support biedt ondersteuning bij het beheer van routinematige ondersteuningstaken, waardoor uw ITpersoneel de tijd heeft om zich te richten op strategische activiteiten die essentieel zijn voor het verbeteren van de organisatie.

Wij kunnen de productiviteit van uw eindgebruikers verbeteren en systeemdowntime beperken met directe toegang tot ervaren Lenovo™ technici die geavanceerde software- en hardwareondersteuning bieden, zonder script. Lenovo's™ TAMteams leveren end-to-end casemanagement voor een snellere probleemoplossing, zonder gedoe.

Je hebt ook toegang tot technische accountmanagers die fungeren als je enige contactpersoon voor casemanagement. Geniet van de consistentie, verantwoordelijkheid en inzichtelijkheid die je verdient. En dankzij onze service voor reparatie op de volgende werkdag en voorrang wanneer je onderdelen nodig hebt, beperk je systeemdowntime en onderbrekingen in de productiviteit tot het absolute minimum.

Dat is het verschil van Premier.

1) Niet inbegrepen:
• Ondernemingssoftware
• Software die niet door Lenovo is geleverd
• Reserveonderdelen en onderhoud die niet binnen de garantie vallen

2) Als onderdelen niet op voorraad zijn, kan dit leiden tot vertraging. Niet beschikbaar in alle landen. Als Lenovo bepaalt dat het probleem met je product wordt gedekt door de productgarantie maar niet kan worden opgelost via de telefoon of door een onderdeel dat door de klant wordt vervangen, wordt de reparatie op locatie uitgevoerd. Als je belt na 15.00 uur plaatselijke tijd, is voor de service een extra werkdag nodig. Service op locatie is alleen beschikbaar in stedelijke gebieden. Service op de volgende dag is niet gegarandeerd.

3) Niet beschikbaar in alle landen.

4) Verschillende niveaus beschikbaar. Selecteer de criteria die van toepassing zijn. Voor meer details kan u vrijblijvend uw locale Lenovo vertegenwoordiger contacteren.

MerkLenovo
CategorieProducts
ArtikelcodeLEN-5WS0W89683
VerpakkingStuk(s)

Specificaties

Prestatie
Producttypeopwaarderen
Design
SoortTer plaatse
Kenmerken
Aantal jaar2 jaar
Service-uren (days x hours)24x7x365
Ondersteuning ter plekkeJa
Telefoon sondersteuningJa
Responstijd24 uur
ServicetypePremier Support
Licentie
Aantal licenties1 gebruiker(s)
Inhoud van de verpakking
Aantal per verpakking1 stuk(s)
Overige specificaties
Service includedOnderdelen

Schrijf een review

Aantal sterren
Plaats review

Stel een vraag over dit artikel

Onze winkel

Amersfoort Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort

033 - 460 64 20
ict@masco.nl

Openingstijden

Ma t/m Vr - 08:30 - 17:30
Zaterdag - 10:00 - 16:00
Zondag - Gesloten

Zaterdag 13, 20, 27 Juli: Gesloten


Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen