Inloggen
Winkelmandje

Reviews & Klachten

Reviews

Klantenreviews zijn een belangrijk onderdeel van het besluitvormingsproces voor veel consumenten. Daarom is het begrijpelijk dat het van belang is dat de geplaatste reviews betrouwbaar en echt zijn, daarom accepteren wij geen betaalde reviews.

Wij plaatsen reviews ongeacht of ze positief of negatief zijn, om de echtheid van onze reviews te waarborgen, kiezen we ervoor om een controleproces toe te passen voordat de reviews op de website worden geplaatst. Dit proces houd in dat we de ingediende informatie van de reviewer verifieert om ervoor te zorgen dat het een echte klant betreft. Dit houd in dat de naam en het e-mailadres van de reviewer gecontroleerd wordt. In het geval dat een review niet overeen komt met een voorgaande bestelling en het om een vervalste review gaat, ongeacht of het positief of negatief is zullen wij de review niet plaatsen.

Wij hanteren een termijn van een week voordat de reviews op de website worden geplaatst, waardoor we voldoende tijd hebben om de echtheid van de reviews te controleren. Dit process gebeurt handmatig door een medewerker die de ingediende gegevens verifieerd.

Het is belangrijk om te benadrukken dat het doel van dit controleproces is om de betrouwbaarheid van onze reviews te waarborgen en om iedereen een eerlijk beeld te geven van de ervaringen van andere.


Hoe lossen we de klacht op?

Uiteraard hopen we dat alles altijd soepel gaat, maar het kan natuurlijk voorkomen dat wij ook eens een fout maken. Dit proberen wij natuurlijk direct op te lossen en onderstaand vertellen we hoe u een klacht kan indienen over een product of onze diensten.

Om uw klacht direct in behandeling te nemen kunt u ons het best bellen op 033-4606420, mailen naar klantenservice@ict-store.nl of direct met ons chatten. We zijn doordeweeks geopend tot 17:30 en op zaterdag tot 16:00. Uiteraard koppelen we na het gesprek per mail terug wat we hebben afgesproken.  Tot slot kunt u ons een brief sturen. Alle klachten worden binnen drie werkdagen beantwoord:
Masco Kantoorinstallaties B.V.
ICT-STORE
T.a.v. Afdeling klachten
3812 RN, Amersfoort

Het voordeel bij de ict-store is onze platte structuur, waardoor u altijd snel met degene in contact komt die beslissingsbevoegdheid heeft. Mocht u toch niet tevreden zijn met de oplossing dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Ook zou u deze kunnen voorleggen aan het Europees ODR Platform.

 

Onze winkel

Amersfoort Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort

033 - 460 64 20
ict@masco.nl

Openingstijden

Ma t/m Vr - 08:30 - 17:30
Zaterdag - 10:00 - 16:00
Zondag - Gesloten

Zaterdag 13, 20, 27 Juli: Gesloten


Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen