Inloggen
Winkelmandje

Ruilen & retourneren

ICT-STORE verkoopt heel veel. Wat wij niet verkopen zijn ondeugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar redelijke verwachtingen werkt. Toch niet tevreden over je aankoop? Dat is vervelend en daar gaan we iets aan doen. U heeft namelijk het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Een uitzondering op de regel zijn makkelijk kopieerbare producten die onverzegeld niet retourneerbaar zijn, zoals games, dvd's en cd's. Deze producten kunnen niet retour gestuurd worden als de verzegeling na levering verbroken is.

14 dagen bedenk termijn voor consumenten

Het is mogelijk om jouw bestelling bij ons te retourneren. Stel ons hiervan op de hoogte via een ondubbelzinnige verklaring. Dit mag bij ons schriftelijk per post of per e-mail: klantenservice@ict-store.nl. Het retouradres voor consumenten is:

ICT-STORE
T.a.v. Afdeling Retouren
Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort

Uiteraard kunt u gebruik maken van ons modelformulier voor herroeping. U bent hier natuurlijk niet toe verplicht deze te gebruiken. U kunt daarnaast ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter ook niet verplicht.Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. U krijgt per mail altijd een ontvangstbevestiging! De afnemer is zelf verantwoordelijk voor de retour zending. ICT-STORE kan niet aansprakelijk gesteld worden bij beschadigingen of zoek raken van de door jouw retour gestuurde artikelen. Ons advies: Vraag altijd om een traceercode en bewaar deze goed.


Wat gaan we er nu aan doen?

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan wordende kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.


Wanneer kunt u uw aankoopbedrag terug verwachten?

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.


Waar dient u verder rekening mee houden?

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


Zakelijke klanten

Voor zakelijke klanten gelden weer hele andere retour regels. Retouren gaan dan namelijk altijd in overleg. Speciaal bestelde artikelen worden niet teruggenomen. Artikelen die zakelijk zijn gekocht en waarvan de verpakking geopend is kunnen niet retour gestuurd worden.


Een defect product

Heb je een product bij ons aangeschaft wat nu defect is? Dat vinden wij uiteraard heel vervelend en gaan dit oplossen voor je. Voor een snelle afhandeling van een garantie claim is het belangrijk dat je het defecte product aanmeld via het volgende e-mailadres: ict@masco.nl Wil je zo vriendelijk zijn om ons de volgende zaken te overhandigen? Zo kunnen wij het snelst actie ondernemen.


• Aankoopfactuur in pdf formaat.
• Het artikelnummer en artikelomschrijving van het betreffende defecte artikel.
• Gedetailleerde omschrijving van de klacht of het defect.
• Vermeld of het om een garantie aanvraag gaat.

Je kan ten alle tijden op jouw persoonlijke pagina je gedane bestellingen raadplegen en hier de benodigde facturen, pakbonnen  en artikelnummers vandaan halen. Krijg je te horen van onze reparatie afdeling dat het product opgestuurd moet worden naar ons, dan mag je het betreffende product opsturen naar:

ICT-STORE
T.a.v. Afdeling Reparatie
Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort

Voeg altijd de volgende documenten toe:
• Factuur van de aankoop.
• De e-mail die je hebt ontvangen van ons met daarin alle adresgegevens van jezelf, de omschrijving van de klacht en het product.

Onze winkel

Amersfoort Amsterdamseweg 23
3812 RN Amersfoort

033 - 460 64 20
ict@masco.nl

Openingstijden

Ma t/m Vr - 08:30 - 17:30
Zaterdag - 10:00 - 16:00
Zondag - Gesloten

Zaterdag 13, 20, 27 Juli: Gesloten


Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen