Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Met HP onsite hardwareservice op de volgende werkdag1 beschikt u snel over de expertise om de uptime van uw product te maximaliseren. Hulp is altijd beschikbaar in de vorm van hoogwaardige remote assistentie of praktische onsite support op de volgende werkdag, zodat u snel weer aan het werk kunt.
HP 3 jaar hardwaresupport op locatie | UK703E
Remote probleemdiagnose en support
Onsite hardwaresupport op volgende werkdag[1]
Vervangende onderdelen en materialen zijn inbegrepen
Formele escalatieprocedures en beheer
Toegang tot elektronische supportinformatie en tools
HP remote systeemtoegang en ondersteuning
3x USB-A, 1x USB-C, 1x HDMI, 1x audio uit, 1x USB-type C; 1x LAN poort
1 HP levert de HP Care Pack-ondersteuningsservices standaard in het land van aanschaf. Raadpleeg voor meer informatie over de dekking van HP Care Pack voor ondersteuning van hardwareproducten in een andere geografische locatie de algemene voorwaarden van Care Pack voor uw land en de gegevensbladen voor uw specifieke Care Pack. Serviceniveaus en responstijden voor HP Care Packs kunnen variëren, afhankelijk van uw land of regio. De service gaat in op de datum van aanschaf van de hardware. Er gelden bepaalde voorwaarden en beperkingen. Kijk voor meer informatie op www.hp.com/go/cpc. Voor HP services gelden de van toepassing zijnde HP servicevoorwaarden en -bepalingen die bij aankoop aan de klant worden verstrekt of getoond. Mogelijk heeft de klant volgens de geldende lokale wetgeving nog andere rechten. De van toepassing zijnde HP servicevoorwaarden en -bepalingen en productgarantie doen op geen enkele manier afbreuk aan dergelijke rechten.<\p>